Thursday, May 5, 2011

EXAM ( ! )

Okay . ni nk story pasal exam ni . minggu depan you exam !
macam tk takut kan ? GRR -,- mak suruh dapatkan 5A (!)
banyak tu ! tkpe tkpe , klau belajar mesti dapat :)
malam tadi aku baru study math , smpai bab 4 je . itupun smpai pukul 11.30 .
banyak nk kene ulangkaji balikk .

tapi semalam aku belajar dekat hospital . aku teman mak aku dekat hospital . sejukk you !
dalam wad tu ade dua org jea termasuk mak aku . sbb mak aku dapat wad kelas pertama .
ade wad kelas pertama yg sorang jea , tapi mak aku tknk . nnty tade kwan .
mula mula masuk , makanan dieorg boleh lah thn . 
ade masa tu , 2 hari berturut turut diaorang bagi makanan Western .
mak kan tk suka sangat , mak kata tk kenyang ! So , aku jela yg habiskan bende tu .
Sedap sedap sedap c(:

Okay , balik pada story . dh jauh melampau dh ni .
aku harap sangat boleh dapat nombor 1-5 . Ohh Pleasee :)
I Really Want It . klau akak dapat 5A , mak belikan Jam baru . hee :)
best best best . nak belajar rajin rajin lahh .  

Okay . bye bye . dh penatt menaip .
p/s : tett , kata nk text semalam ? orang tunggu tau . grr -,-