Saturday, May 21, 2011

Gotong Royong Perdana :)

Okay , semalam ada buad gotong royong kt skolah . Penat gila lah kan ,
Aku kene kemaskan and ceriakan kelas . Kite ceriakan kelas sama sam :D
nak tau tk , budak tu pon ada jugak ! Whoot Whoot ;D
aku and Adleen ditugaskan untuk menceriakan kelas *bukan aku sorang --' ramai lagi , hehe :)
 mula mula aku tk dpt kan kelas sbb cikgu nk 5 orang jeaa , tapi diaorang panggil aku on jeaa !
Adleen bawak mende yg patut , and kiteorang sama-2 hias :)
hope class 2RK2 cantek and semadd ;) Yeaahh :D
diaorang sempat kenekan aku kt klas --,,-- senget betul !

sambil kerja kiteorang dengar lagu kt henset Hani :) lagu Sorry Sorry , No Other , Bonamana , Hello andd enta 
:)
best ,!
kiteorang habis dalam pukul 11.30 gitu :) 
Then , balik ;) masa balik ade budak 2A pulak ! Grr -,-
nasib baik diorang ada sbbkan kawan aku , klau tkk .... --'
Okay lah mlas nk citer panjang panjang -,- korang tk bace pun . 
Kalau sudi , silalah Likee :))

P/S : actually tkde idea nk taip ni , so , taip jea laa :)

Sincerely ,
Siti Aishah :)